Fri fragt med GLS fra 399 kr
Hurtig levering
30 dages fuld returret

Retur

HAR DU BRUG FOR AT RETURNERE?


Alle returvarer sendes til adressen:

CyclingShop.dk
Himmelev Bygade 54A
4000 Roskilde 
 
Vi modtager ikke forsendelser sendt pr. efterkrav eller sendt med Post Danmark "uden omdeling" til os. 
 
 
Returret

Du har 30 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtog varen(e). Du kan også fortryde et køb, selvom det drejer sig om udsalgsvarer, restpartier o.l. 

Varer skal returneres i samme stand og mængde og i samme originale emballage, som de er blevet modtaget. Du har naturligvis ret til at prøve en jakke eller stikke fødderne ned i et par cykelsko, men derudover skal varen være ubrugt og intakt. 

Du modtog sammen med dine varer en returseddel. Det er vigtigt, at du ved retur vedlægger vores returseddel med ordrenummer og navn.
 
Tilbagebetaling sker hurtigst muligt, efter at vi har modtaget varen retur og kontrolleret at den lever op til betingelserne for, at returretten kan udnyttes.
 
Vi returnerer som udgangspunkt pengene til den konto der blev brugt ved købet. Ønsker du at bytte til andre varer, beder vi dig oprette en ny ordre.
 
Bemærk at der kan gå op til 7-8 arbejdsdage, inden vi overfører penge til din konto. Endvidere går der typisk 1-2 hverdage fra vi har lavet en overførsel, til pengene er tilgængelige på din konto. 


Omkostninger i forbindelse med returnering
 
Du dækker selv omkostningerne til returnering.
 
Her på siden kan du med fordel købe en GLS returlabel til brug ved returnering af varer til cyclingshop.dk. GLS retur-labelen bliver sendt som et elektronisk doukument, som printes ud og placeres på returforsendelsen. Efterfølgende skal varen afleveres hos en GLS pakkeshop.

Køb GLS returlabel her

 
Reklamation 

Du har 2 års reklamationsret på alle varer bestilt hos CyclingShop.dk. Reklamationsretten indebærer, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet. Det er dog en forudsætning, at det f.eks. ikke er fejlagtig brug af produktet, slitage eller lignende, som har ført til fejl og mangler.

Ved reklamation bedes du i første omgang kontakte os pr. telefon eller e-mail med henblik på en vurdering af om den defekte vare skal repareres, ombyttes eller om du kan tilbydes en hel eller delvis refusion af købssummen.

Husk at gemme den faktura som kommer sammen med dine varer - den gælder som garantibevis.

Som hovedregel dækker vi returomkostninger i forbindelse med reklamationer, samt hvis der er tale om en fejl begået af os.For at få dækket fragtomkostningen er det vigitgt at du kontakter os pr. mail eller tlf. INDEN du sender varen, da vi ellers ikke kan garantere at vi dækker fragtomkostningerne.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
 
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@cyclingshop.dk
 
 
* * * * *